|
|
|
Curs valutar |
Cursul de schimb este oferit de Banca Natională a României şi este actualizat automat zilnic.
Curs pentru: 23.01.2024 |
|
1 USD = |
4.5780 RON |
1 EUR = |
4.9767 RON |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aveţi o întrebare?
Vă ascultăm! Acesta poate fi un punct de plecare pentru colaborări viitoare!
Formular de contact
|
|
|
|
|
|
Soluţii IT la cerere |
Pentru o implementare IT de succes, trebuie să fiţi orientaţi către detaliu şi să vedeţi în ansamblu. Procesul nostru de analiză, proiectare, execuţie şi livrare de soluţii IT hardware şi software ne oferă uneltele cu ajutorul cărora să ducem sarcina la bun sfârşit, de la faza de identificare şi până la şcolarizare, suport şi mai departe. În diagrama de mai jos sunt prezentate etapele metodologiei IWSC pentru soluţiile la cerere. |
|
În timpul etapei de Analiză şi Proiectare, echipa de implementare IWSC lucrează aproape de dumneavoastră pentru a realiza:- Evaluarea Proiectului - definim, descriem şi punem la punct un cadru pentru implementare.
- Analiza Proiectului - specificăm necesităţile afacerii dumneavoastră.
- Schiţarea Proiectului - descriem soluţia, serviciile şi activităţile ce se efectuează pentru implementare şi testare, precum şi planul de implementare pentru întregul proiect.
Scopul etapei de Analiză şi Proiectare este de a ne aşeza şi de a transpune în scris specificaţiile exacte ale proiectului, rezultatul proiectului şi implementarea.
Evaluarea Proiectului
Începem prin a conlucra cu dumneavoatră pentru a determina scopul proiectului de implementare până la faza de vânzare. Este alcătuită echipa desemnată pentru proiect (alcătuită din angajaţi IWSC specializaţi în implementare şi din angajaţi ai dumneavoastră) şi se reuneşte pentru a ajunge la un consens în ceea ce priveşte zonele de acoperire ale implementării proiectului, precum şi modul în care va fi gestionat proiectul.
Cu toate că avem un întreg segment dedicat analizei (vezi mai jos), Evaluarea Proiectului ne permite să efectuăm o analiză preliminară a zonei de implementare din cadrul afacerii dumneavoastră pentru a putea plănui şi trasa proiectul împreună. Echipa reunită va stabili:- Intervalul de timp alocat proiectului,
- Punctele principale,
- Procesele afacerii ce vor fi automatizate sau simplificate,
- O descriere a produsului,
- Aşteptările dumneavoastră în ceea ce priveşte modul în care proiectul vă va îmbunătăţi afacerea,
- Factori critici de succes pentru a ne asigura că proiectul este un succes,
- Roluri şi responsabilităţi şi
- Alte definiţii şi descrieri după cum este necesar.
Rezultatul final al acestui segment este materializat într-un document de Evaluare a Proiectului, pe care îl vom folosi pentru punctarea cerinţelor şi realizarea soluţiei la cerere.
Analiza Proiectului
Pe parcursul segmentului de Analiză, echipa noastră de proiectare realizează întâlniri cu persoane cheie din organizaţia dumneavoastră. Solicităm părerea angajaţilor, conducerii şi altor parteneri despre cerinţele exacte de care aveţi nevoie pentru implementare. Acest proces de întâlnire şi interviu este cel mai bun mod pentru noi de a înţelege cerinţele, pentru pregătirea proiectării soluţiei complete definite în documentul de Evaluare a Proiectului.
Sintetizăm informaţiile colectate în urma interviurilor şi întâlnirilor sub forma unui document de Analiză a Cerinţelor pentru Produs.
Schiţarea Proiectului
O dată cunoscut exact ce se cere, echipa de proiect reunită se întâlneşte pentru a suprapune soluţia de care aveţi nevoie pe tehnologiile disponibile. Nu orice doriţi să implementaţi are o soluţie tehnologică deja realizată - aici se înregistrează o "lipsă". Aici va intra în scenă specializarea noastră în integrări şi modificări particularizate.
Acesta este un proces continuu. Rezultatul final este un document, Schiţa Soluţiei, care va fi o combinaţie între tehnologie standard, particularizări, soluţii proprietare IWSC şi externe. Acest document asigură satisfacerea necesităţilor dumneavoastră, precum şi evitarea neglijenţelor în evaluare atât din partea noastră, cât şi a dumneavoastră, neglijenţe care pot conduce la adăugarea continuă şi haotică de funcţii suplimentare.
După ce citiţi şi semnaţi Schiţa Soluţiei, trecem la etapa Construcţie. |
În timpul etapei de Construcţie, ştim exact: trebuie să construim soluţia de care aveţi nevoie. Pe baza Schiţei Soluţiei din etapa de Analiză şi Proiectare, IWSC construieşte soluţia pe care o veţi utiliza, urmând particularizări şi integrări.
Lucrând împreună cu dumneavoastră, efectuăm teste complexe asupra soluţiei pentru a ne asigura că funcţionează conform specificaţiilor, apoi întocmim documentaţia cuprinzătoare pe care o vor folosi mai departe angajaţii dumneavoastră şi specialiştii noştri în implementare.
În timp ce lucrăm, realizăm specificaţii tehnice pentru fiecare aspect al proiectului. În acest mod, ţinem evidenţa paşilor efectuaţi pentru o implementare corectă.
Aşa cum puteţi vedea în diagrama de mai sus, în timpul etapei de Construcţie ne vom pregăti pentru şcolarizarea angajaţilor dumneavoastră pe măsură ce implementarea merge mai departe. Vom antrena angajaţii dumneavoastră ce fac parte din echipa proiectului pentru a putea conduce activităţi de şcolarizare a angajaţilor cu privilegii superioare de utilizare a soluţiei, pentru a putea împărtăşi cunoştinţele dobândite asupra proiectului în cel mai eficient mod posibil şi la momentul oportun.
O dată terminată testarea, iar dezvoltarea semnată şi aprobată de dumneavoastră, trecem la etapa Implementare. |
După ce am proiectat şi construit o soluţie robustă pentru organizaţia dumneavoastră, vom lucra aproape de dumneavoastră pentru a o porta la dumneavoastră şi a o pregăti pentru instalare.
Orice tehnologie nouă are posibilitatea de a dezmembra procesele existente în afacere, cultura companiei şi specializarea utilizatorilor finali. IWSC are experienţa şi expertiza să minimizeze şi să elimine aceste riscuri. Metodologia noastră oferă mecanisme interne de protecţie la erori pentru a ne asigura că organizaţia dumneavoastră este gata să primească noua soluţie o dată ce este pregătită pentru instalare.
În primul rând, convertim datele dumneavoastră pentru a lucra cu noua soluţie (dacă este cazul).
În al doilea rând, soluţia software şi/sau hardware, proiectată să îndeplinească cerinţele dumneavoastră este testată şi retestată pentru a opera fără greşeală.
În al treilea rând, utilizatorii şi supervizorii dumneavoastră sunt şcolarizaţi asupra tuturor aspectelor privitoare la noua soluţie cu care trebuie să devină familiari. Acest lucru nu numai că duce la creşterea productivităţii lor, dar veţi descoperi că implicarea angajaţilor dumneavoastră încă din fazele iniţiale ale proiectului pentru a învăţa noua soluţie produce beneficiul de început.
O dată implementarea testată, documentată şi predată angajaţilor dumneavoastră, IWSC este pregătit să vă sprijine în aducerea ei în faza de testare - punctul în care investiţia şi munca grea sunt răsplătite.
În acelaşi timp cu implementarea soluţiei, vă şcolarizăm angajaţii. Citiţi mai multe despre şcolarizare în etapa Şcolarizare.
O dată implementarea instalată şi testată, IWSC este pregătită pentru etapa Testare. |
După ce IWSC a terminat configurarea soluţiei particularizate pentru dumneavoastră, este momentul pentru testare. În etape, veţi începe să utilizaţi noua soluţie. Această fază poate fi cea mai problematică în cadrul unei implementări, dar metodologia noastră asigură un proces cursiv.
La începutul etapei de Testare suntem în teren, la fiecare locaţie de implementare a soluţiei pentru a ne concentra asupra funcţionalităţii soluţiei şi pentru a ne asigura că este activă şi funcţionează.
De aeemenea, verificăm modul în care se comportă soluţia în condiţii reale de funcţionare. Dacă a fost specificat în contract, vom analiza rezultatele pe o perioadă de timp şi vom adapta soluţia pentru o maximă performanţă posibilă.
După ce totul funcţionează corect şi am efectuat un test real, vom realiza o recenzie detaliată pentru a vă arăta provocările şi obstacolele pe care le-am depăşit împreună, punctele dificile şi îmbunătăţirile în eficienţă şi cost pe care le va aduce soluţia.
IWSC este pregătită pentru a vă sprijini în viitor dacă aveţi nevoie de suport sau modificări în ceea ce priveşte implementarea. |
O data ce soluţia este în "mediul real", IWSC poate oferi suport. Acest suport intensiv este pentru a ne asigura că sunteţi pe drumul cel bun în prima lună după implementare, timp în care pot apărea primele probleme.
După prima lună, suportul este transmis Departamentului Suport, care vă va oferi ajutorul tehnic periodic pe toată durata contractului cu dumneavoastră, pe baza înţelegerilor de suport şi service.
Mai departe, vă puteţi baza pe noi pe mai mult decât suport tehnic. Dacă aveţi nevoie de instructaj pentru noi utilizatori, putem face clase de şcolarizare. Iar dacă nevoile afacerii dumneavoastră se schimbă, putem actualiza, modifica sau include noi integrări în soluţia dumneavoastră.
Implicarea noastră porneşte din momentul în care ne-aţi ales şi continuă mult după implementarea este în mediu real. Ne vom asigura că soluţia dumneavoastră vă satisface nevoile azi şi în viitor. |
Dacă aveţi în vedere o nouă soluţie pentru afacerea dumneavoastră, puteţi fi preocupat de timpul necesar dezvoltării, implementării şi testării ei. Există o multitudine de relatări halucinante despre implementări nesfârşite care depăşesc bugetul şi nu îndeplinesc cerinţele afacerii.
IWSC foloseşte unelte standard şi cele mai bune practici pentru a se asigura că proiectul este livrat în cel mai scurt timp posibil, conform cerinţelor agreate şi in cadrul bugetului. Metodologia noastră foloseşte metode de management al proiectului, cu ajutorul cărora puteţi vedea evoluţia proiectului la fiecare pas. Folosind un management de proiect precis, vă ţinem la curent cu probleme, riscuri, folosirea bugetului şi alte măsurători critice pentru implementarea în desfăşurare. Metodologia noastră include comunicări clare şi concise folosind un set de definiţii uzuale şi unelte de raportare standard. Promovează succesul prin:- Transparenţă – activităţi şi termene pentru ca dumneavoastră să puteţi vedea ce se întâmplă în cadrul proiectului de implementare
- Informare – comunicări, rapoarte şi întâlniri regulate
- Cooperare – controlul şi delegarea responsabilităţilor
- Stabilirea şi îndeplinirea cerinţelor – acorduri, documentaţii şi specificaţii client
Managementul de Proiect
Managementul de Proiect conţine toate Etapele, Activităţile şi Sarcinile necesare de-a lungul ciclului de viaţă al implementării. Sarcinile pe care le îndeplinim pentru dumneavoastră includ:- Planificarea - Programarea şi prioritizarea lucrului prin trasarea de grafice, inclusiv estimarea şi alocarea resurselor.
- Managementul de Risc – Analizarea şi monitorizarea riscurilor pentru a reduce impactul circumstanţelor neprevăzute.
- Managemetul Evenimentelor - Managementul eficient şi controlul oricăror probleme din proiect.
- Raportarea Stării - Coordonarea comunicării între dumneavoastră, echipa proiectului şi furnizori externi.
- Administrarea Proiectului - Administrarea proiectului folosind unelte de management al proiectului.
- Managementul Schimbărilor de Proiect - Evaluarea, programarea şi managementul oricăror schimbări care apar.
De ce Functionează Metodologia Noastră
Metodologia noastră asigură:- Calitate de-a lungul intregului proiect. Prin aderarea la standarde, teste, controlul implementării şi gestionarea oricărei schimbări, asigurăm calitatea şi livrarea celor mai bune soluţii şi implementări pentru organizaţia dumneavoastră.
- Managementul proiectului din prima zi a proiectului şi până în ultima.
- Comunicarea şi informarea prin folosirea unui management de proiect precis, a unei raportări actualizate la zi atât scris, cât şi verbal, precum şi prin folosirea uneltelor de comunicare standard.
|
Ultimele tehnologii şi cea mai bună implementare nu vor funcţiona pentru organizaţia dumneavoastră dacă angajaţii şi alţi parteneri sunt pregătiţi, doritori şi capabili să folosească sisteme şi soluţii noi. IWSC înţelege că şcolarizarea reprezintă o parte critică în asigurarea succesului implementării.
Metodologia noastră necesită şcolarizare în paralel cu etapa Implementare. Decât să proiectăm şi construim soluţia separat, iar când este completă să vă instruim personalul, aşa cum se realizează majoritatea implementărilor, IWSC vă implică personalul încă de la început. Ne asigurăm că părerea lor este auzită şi că sunt familiarizaţi cu noile politici şi proceduri când migrează la un nou sistem sau folosesc o soluţie nouă. Angajaţii dumneavoastră se vor simţi complet angajaţi în proces.
Deoarece la IWSC avem tot ce ne trebuie, veţi putea obţine orice instructaj doriţi. Fie că doriţi instruirea utilizatorilor asupra procedurilor de bază, fie personalul tehnic asupra procedurilor IT avansate şi raportări, vă putem oferi o gamă de clase de instructaj adaptate nevoilor dumneavoastră.
Pentru a ne asigura că utilizatorii avansaţi reţin cunoştinţele tehnice şi le pot folosi în soluţia implementată, întocmim o documentaţie clară şi concisă în timpul etapei de Construcţie.
Echipa noastră are expertiză şi experienţă în IT şi aptitudini de comunicare pentru instruirea angajaţilor dumneavoastră. Vă puteţi baza pe IWSC pentru toate nevoile de instruire.
O dată ce şcolarizarea angajaţilor este terminată şi implementarea completă, IWSC este pregătită pentru etapa Testare. |
|
|